user_mobilelogo

Lokalizacja

Afhymat Polska

ul. Opawska 172

47-400 RACIBÓRZ, POLSKA

tel. +48 32 417 01 29

fax +48 32 417 02 70

email: polska@afhymat.fr

Wstęp
Ogólne warunki sprzedaży zawarte w niniejszym dokumencie mają pierwszeństwo przed wszystkimi ogólnymi lub szczególnymi warunkami zakupu i / lub wydrukowania lub ręcznego wpisania przepisów zawartych w różnych dokumentach nabywcy przedsiębiorstwa. Niezależnie od tego, czy takie dokumenty i / lub warunki zostały wysłane do sprzedawcy, przed lub po odebraniu przez nabywcę tychże Warunków. Każde zamówienie złożone lub wysłane do sprzedawcy automatycznie pociąga za sobą niezbędny i bezwzględny wymóg, bezwarunkowej akceptacji Ogólnych Warunków Sprzedaży przez nabywcę.

Zamówienia
Oferty pokazane w broszurach, cytatach i cennikach są podane wyłącznie jako wytyczne w odniesieniu do modeli, cen i terminów dostaw i nie stanowią zobowiązania przez nas. Zamówienia uznawane jest za przyjętą po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia z naszej strony. Koszty zmian wymaganego przez kupującego zamówienia, które zostały otrzymane i potwierdzone są pokrywane przez nabywcę. Zaliczki otrzymane od kupującego są przechowywane przez nas jako stała wysokość odszkodowania w przypadku odwołania zamówienia, które zostało przez nas odebrane i potwierdzone.
Anulowanie zamówień na wykonanie urządzenia nie będą akceptowane. Wszystkie koszty wynikające z tych odwołań ponosi nabywca.

Zwroty
Zwroty z winy kupującego nie będą uwzględniane.

Ceny
O ile wcześniej nie uzgodniono na piśmie, nasze ceny są cenami magazynowymi. Cena ostateczna jest zawsze ceną w dniu dostawy, zgłoszoną do nabywcy na piśmie, z potwierdzeniem zamówienia.

Dostawa - Transport
Wszelkie ryzyko transportu i przeładunku ponosi odbiorca, który jest również odpowiedzialny za sprawdzanie przesyłek przy dostawie i dokonywania jakichkolwiek roszczeń, w razie potrzeby, przeciwko przewoźnikom, jak również za dostawy za pobraniem. Czasy dostawy są honorowane w miarę możliwości, ale są podane wyłącznie jako tylko wytyczne. Żadne roszczenia odszkodowawcze nie będą rozpatrywane w przypadku daty dostawy, bez względu na bezpośrednie lub pośrednie konsekwencje dla nabywcy.

Płatność
Jeżeli wyraźnie nie uzgodniono w formie pisemnej, nasze faktury są płatne przy odbiorze na miejscu oraz w walucie w nich wskazanej. AFHYMAT zastrzega sobie prawo do dostawy przesyłek za pobraniem. Jeżeli nabywca nie odbierze przesyłki za pobraniem, zobowiązuje się on do zwrotu kosztów transportu i innych wynikających z tego kosztów. Jest to wyraźnie uzgodnione, chyba, że zwrócono się o rozszerzenie w czasie i zostało to zatwierdzone przez nasz Dział Sprzedaży. Brak zapłaty w terminie skutkuje uregulowaniem wszystkich zaległych faktur, których termin płatności minął.

Zastrzeżenie własności
Sprzedający zachowuje prawo własności rzeczy sprzedanej do czasu gdy kwota główna i koszty towarzyszące zostaną uregulowane w całości. Zwłoki w płatności którejkolwiek z należności mogą prowadzić do odzyskania towarów. Niezależnie od powyższego, nabywca, od momentu dostawy, ponosi ryzyko utraty lub uszkodzenia tych towarów, jak również odpowiedzialność za szkody, które mogą powodować. Brak zapłaty przez nabywcę, choćby ułamka kwoty płatnej w ustalonym terminie i po ośmiu dniach od formalnego wezwania, które zostało wydane i zlekceważone, doprowadzi do legalnego anulowania sprzedaży w gestii sprzedawcy, który może również odebrać sprzedane przedmioty na mocy decyzji sądu wydanej przez Naczelnika Sądu Okręgowego upoważniającej siedzibę Afhymat i którego właściwości są uznawane przez strony umowy. Specjalista może być wyznaczony w celu ustalenia terminu zwrotów i oszacowania ich wartości. Rozliczenie zamawiających stron zostanie zrealizowane w oparciu o tę wartość, do wysokości odszkodowania w wysokości 15% uzgodnionej ceny sprzedaży ustalonej przez sankcje karne, które są należne od nabywcy w celu stwierdzenia nieważności sprzedaży. Prawo do dostarczonego towaru pozostaje z nami aż do uregulowania w całości jego ceny.(Akt 80-335 z dnia 12.05.1980). Kary za zwłokę są obliczane w wysokości 1,5%
miesięcznie (Akt 92-1442 z dnia 31.12.92).

Gwarancja i reklamacja

  1. Producent powinien być związany zobowiązaniami zaciągniętymi przez jego przedstawicieli lub pracowników poprzez pisemne potwierdzenie wydane przez producenta. Aby zostały zaakceptowane, reklamacja dotycząca składu, ilości i wagi dostarczonego urządzenia lub rozbieżności w stosunku do listu przewozowego musi być złożona w głównej siedzibie spółki, przez forme listu poleconego wraz z dowodem dostawy w ciągu 48 godzin od dostawy, bez zastrzeżeń do przewoźnika. Zwrócone przedmioty będą przyjmowane wyłącznie po pisemnym zatwierdzeniu przez nas kosztu i ryzyka przesyłki pokrywanej przez kupującego.
  2. Uszkodzone części mogą być zastąpione zgodnie z zasadami i w terminie określonym przez producenta i ściśłym zastrzeżeniem, iż części są zwracane wraz z kosztami poniesionymi przez nabywcę. Gwarancja rozpoczyna się w okresie 12 miesięcy od daty dostawy sprzętu. Nasza gwarancja ogranicza się wyłącznie do darmowej wymiany lub do naprawy w fabryce danej części lub części potwierdzonych jako wadliwe przez nas serwis. Niniejsza gwarancja nie ma zastosowania w przypadku niewłaściwego korzystania z urządzenia lub aparatury, które były używane w warunkach pracy, dla których nie zostały one wykonane. Ponadto nie ma zastosowania w przypadku uszkodzenia lub awarii powstałych w wyniku zaniedbania, umyślnego brak nadzoru lub złej konserwacji lub wynikającej ze zmian wprowadzonych w wyposażeniu.
  3. Transport i koszty montażu, koszty podróży i pobytu oraz koszty materiałów do wymiany części ponosi nabywca. Zamienniki nie przedłużają okresu gwarancji.
  4. Wszelkie zmiany i naprawy dokonane bez zgody dostawcy oraz nieodpowiednia konserwacja, zwalnia dostawcę z zobowiązań umownych gwarancji.
  5. Klient powinem podjąć wszelkie starania, aby zapewnić pełną zgodność pomiędzy produktami sprzedawanymi przez nas i zamontowanymi przez niego oraz inne przedmioty w jego posiadaniu pochodzenia i przeznaczenia, które są nam nieznane. Reklamacje nie będą akceptowane przy braku wyraźnego porozumienia z naszego biura projektowego oraz konstrukcyjnego, które pozwala naszym produktom włączenie do projektu gotowego produktu przez klienta.

Zmiany w sprzęcie
Nasza Firma zastrzega sobie prawo do zmiany jego wyposażenia bez uprzedniego powiadomienia, w odpowiedzi na rozwój techniczny w celu zapewnienia zgodności z ustawami i
przepisami obowiązującymi w momencie dostawy. Jednakże, opisy i zdjęcia sprzętu w naszych katalogach podane są jedynie jako wytyczne.

Ograniczenie odpowiedzialności
Afhymat nie może być pociągnięty do odpowiedzialności za bezpośrednie lub pośrednie skutki wad osób lub mienia. Afhymat nie można przypisać odpowiedzialności za instalację
aparatury lub wyposażenia, jeśli to nie jest za niego odpowiedzialne. Wynika stąd w szczególności, że Afhymat nie może być pociągnięty do odpowiedzialności za szkody w mieniu
lub wypadki powodujące uraz lub śmierć wynikające z instalacji przez klienta, swoich pracowników lub podwykonawców, które nie są zgodne z przepisami prawnymi lub
ustawowymi, z zaniedbania lub innych, w szczególności z niezastosowania się do instrukcji montażu przewidzianych z naszymi produktami i które są również dostępne na naszej
stronie internetowej www.afhymat.com lub z niezastosowania się do ustępu 5 działu "Gwarancja i reklamacja"

Siły wyższe
W przypadku działania siły wyższej, AFHYMAT zostaje zwolniony ze wszystkich zobowiązań dostawy, bez prawa do odszkodowania. Przypadki działania siły wyższej, obejmują w
szczególności: działania wojenne za granicą lub wojne domową, pożar, strajk, klęske żywiołową i wszelkiego rodzaju wypadki, czy w naszej siedzibie lub u naszych dostawców, jak
również brak dostępu do naszych surowców lub niemożności dostarczenia naszego produktu w wyniku problemów związanych z transportem. Siła wyższa obejmuje również
konfiskatę, przejęcie lub zniszczenie na podstawie przepisów celnych, zniszczenia, konfiskaty lub zarekwirowania na rozkaz władz cywilnych lub wojskowych.

Nadzór sądowy
Sąd gospodarczy obejmujący siedzibę AFHYMAT ma wyłączną opiekę w przypadku wszelkich sporów, niezależnie od przyjętych warunków sprzedaży, dostawy lub płatności,
nawet w przypadku odwołania lub wielu pozwanych. Wszelkie klauzule od kupującego uznaje się za nieważne.

Dziękujemy za zaufanie:

  • renault.jpg
  • khkipper.jpg
  • volvo.jpg
  • benalu.jpg
Główna Siedziba Firmy:
Z.I Ouest - 80700 Roye - France.
Tel: +33.3.22.87.11.11
Fax: +33.3.22.87.40.60
Departement Export: +33.3.22.87.67.31
E-mail : contact@afhymat.fr
mapka1